23 maart 2021

Speciaal voor jou

 Dit keer wilde ik weer eens met mijn te gekke krijtjes

werken en heb er deze kaart mee gemaakt. 




Een stukje verwijderbare tape (post-it) heb ik gescheurd en in het midden geplakt.

Daar overheen heb ik een cirkel sjabloon gelegd en met een tissue en krijtje de kleur aangebracht. Het cirkel sjabloon heb ik laten liggen en met stempeltjes en archival inkt gestempeld..

Toen heb ik het cirkel sjabloon verwijderd en het zonnestraaltjes sjabloon erop  gelegd en met de metallic krijtje gekleurd. Sjabloon en de tape weggehaald en de tekst gestempeld met Distress oxide inkt en daarover zwarte embospoeder gedaan en gedroogd met de heattool. 



Hierboven kan je de zonnestraaltjes een beetje zien glanzen die ik met de metallic krijtjes heb gedaan.

post-it papiertje 

met deze kaart wil ik  meedoen met Dutch Card Lovers

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende post.








17 opmerkingen:

Elly zei

Supermooi zeg!
Groetjes Elly

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje! Heel leuk alle kleine cirkeltjes! Liefs Linda

Gerrina zei

Gaaf hoe je met de krijtjes en stencils zo'n mooi resultaat hebt bereikt! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Heel apart je kaart en heel gaaf de tekstjes en figuurtjes in je rondjes! Hartstikke mooie kaart voor de challenge!
xx Gerie

Marjan zei

Ja, erg gaaf Els! Mooi deze kleuren en de leuke stencils + stempels + krijtjes die bij elkaar een mooi kader creëren, heel tof! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

Anneke zei

Heel leuk effect. Supermooi kaartje!

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie techniek heb je gebruikt. Prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart met de krijtjes!

Hobbygroet Lisanne

Kaartenkraam zei

Wat een mooie manier om het kader te omlijsten. Mooie kleurtjes en zo leuk dat je in de cirkels ook nog hebt gestempeld!

groetjes van Ank

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Els!

Femmy zei

wat een leuke kaart is dat geworden Els!

Alexandra zei

Leuke kaart,mooi gedaan zo met die stempels in de cirkels.

Annerieke zei

Prachtige kaart Els! Al de verschillende technieken geven een mooi effect. Ook leuk hoe je tekst door het sjabloon heen hebt gestempeld. Dat heb ik ook ooit wel eens gedaan bedenk ik me nu, maar ik was het helemaal vergeten, ik ga dat nu onthouden.
Liefs, Annerieke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een prachtige achtergrond heb je gemaakt met de verschillende materialen, met een heel mooi eindresultaat! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Femminde zei

Oh dat is wel heel mooi gedaan Els!! Topkaartje!! Je zou bijna de post it ook nog gebruiken op een ander kaartje...
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Je@net zei

Wat mooi geworden, Els!

Kitty zei

Wat een geweldige kaart Els, bedankt voor de beschrijving, echt super!