6 juni 2021

Van alles wat ik met het slechte weer gemaakt heb.

Op facebook kwam ik een  heel duidelijk  pdf bestandje tegen  van een opbergsysteem voor inkt pads en dat vond ik een uitkomst voor mij oxide inkt pads. 

Dus met dat slechte weer van  twee weken geeleden  ben ik  aan de slag gegaan met dit opbergsysteem, maar eigenlijk was het productiewerk.

60 doosjes snijden, rillen, vouwen en dan dichtplakken en 120 halve cirkeltjes netjes in het midden ponsen. 


Ik had een malletje gemaakt voor de halve cirkel zodat elk doosje de uitsparing op dezelfde plek komt.


Dan doosjes netjes op elkaar plakken en steeds goed laten drogen. 


En zo ziet het eruit nu alle kleuren erin zitten.


En ik heb nog een broodmandje en eierdopjes gehaakt om weg te geven. 


Deze foto hieronder werd mij toegestuurd dat het mandje goed gebruikt wordt


Dankjewel voor jullie bezoekje en tot een volgende blogpost.



7 opmerkingen:

Elly zei

Super zeg! Zag dat ook voorbijkomen en vond het wel iets hebben, wel veel werk.
Maar dan heb je ook wat.
Zelf heb ik een systeem wat ik uit kan breiden, maar dit zou wel weer mooi zijn voor ander soort inkt, misschien volgend jaar als ik verhuisd ben, dan ga ik alles toch weer op nieuw inrichten.
Groetjes Elly

Gerrina zei

Wat een mooie en super praktisch projecten! Een perfecte manier om de inkt goed op te bergen en makkelijk te gebruiken! Groetjes, Gerrina

Kaartenkraam zei

Wat heb je dat mooi gemaakt, en heel praktisch. Wat een werk zeg maar het ziet er heel mooi uit en ook wel stevig. Ik heb een houten systeem wat te koop is voor allerlei verschillende maten inkten maar het idee is hetzelfde met die uitsparingen.
Je broodmandje met eierwarmers ziet er ook heel leuk uit en fijn dat het goed gebruikt wordt!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Sjappoo voor jou wat een werk heb je verricht maar wel keigaaf inktpad rek zo! Bij mij ook totaal niet handig in een la want dan kleven ze tegen elkaar en voordat je er dan een doosje tussenuit hebt haha Netjes en mooi geordend Els en je broodmandje is ook heel mooi!!!
xx Gerie

Je@net zei

Goed bezig geweest, Els.
Ziet er allemaal super gaaf uit!

Alexandra zei

Wat een werk, handig om een malletje te maken.
Leuk het paasmandje en dan die dopjes so cute.

Marjan zei

Jij bent goed bezig geweest! Wel heel veel werk denk ik, maar het ziet er top uit! Ook je broodmandje, wat leuk!!