17 juni 2021

Merry Xmas

 Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor de Dutch Card Lovers uitdaging.

De opdracht is; maak een mini slimline kaart van 16 x 8,5 cm en wat een leuk formaatje is dit. Ik heb er met plezier aan gewerkt. 


De basis kaart is van kraft en het oude designpapier heb ik hier en daar nog wat gestempeld. Daar overheen een strookje ribbelkarton dat ik bewerkt heb met gesso. Een ster uit gestanst en met een de embosfolder door het stansapparaat gehaald en toen wat geschuurd.  Dan een touwtje met een  wijzerplaat om de ster gewikkeld en het touwtje wat bewerkt met het leuke cosmic shimmer lava paste. Tekst 2 x gestanst en opgeplakt.

Groetjes, Els








14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kerstkaart, stoer met dat ribbelkarton en die ster omwikkeld met touw. Ik vind hem mooi Els.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Ik hou wel van dit soort kerstkaarten, mooi geworden.
Groetjes Elly

Kaartenkraam zei

Supermooi vind ik dit. De combinatie met het geschuurde blauw en het ribbelkarton vind ik geweldig. De gestempelde achtergrond is ook heel mooi!

groetjes van Ank

Marjan zei

Prachtige combinatie van tinten en structuren, een ietwat stoere uitstraling, ik vind het prachtig. Fijn dat je meedoet met DCL!

Alexandra zei

Wat een leuke kerstkaart, prachtige details zijn er op te zien.

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk stoer kerstkaartje! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart is dit, Els!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooi kerstkaartje met de verschillende structuren erop, mooi gedaan! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Ja lijkt mij ook een super formaatje. Ben er nog niet aan toe gekomen maar wat in het vat zit...
Jij hebt hem in ieder geval klaar voor de challenge.
Heel fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Epie zei

Tof kerstkaartje is dit Els , met ribkarton en denim ster
Groetjes Epie

R's Rue zei

I’m loving this card. It’s spectacular and amazing. Well done. Your talent is stunning.
Have a beautiful day.
www.rsrue.blogspot.com

Femmy zei

prachtig Els!

Marjolijn van Elsberg zei

Oh al lekker met de kerst bezig! Daar koel je wel lekker van af. Prachtige kaart Els.

Kitty zei

Prachtig kerstkaartje!